Shiseido Ever Bloom parfumska voda za ženske






SHISEIDO
Shiseido. Parfum: resnična umetnost
»Očem je namenjeno slikanje. Ušesom glasba. Dotiku služi skulptura. Toda kaj je namenjeno vonju? Želim si ustvariti parfum, ki bo veljal za resnično umetniško delo.«
Shinzo Fukuhara,
Prvi predsednik Shiseida




FILOZOFIJA VRHUNSKE ZNAMKE
Zgodovina blagovne znamke je zapisana s tremi Japonskimi idiogrami, ki so stari okoli 2000 let:      SHI. SEI. DO. (v Slovenščini: viri / življenje / dom). Trije zlogi izhajajo iz »I Ching-a«, kitajskega klasičnega teksta, skupaj pa pomenijo »hiša, ki izboljšuje kvaliteto življenja«.
Ta trditev je čudovit prevod lepotnega ideala Arinoba Fukuhare, ustanovitelja Shiseida, ki temelji na harmoniji telesa in duha in je popoln dogovor med človekom in naravo. Fukuhara, ki je bil farmacevt japonske kraljeve mornarice, je ustvaril blagovno znamko s cvetom kamelije in bil resničen vizionar lepotlne in parfumske industrije. Shiseido vse od leta 1872 simbolizira zavezništvo Vzhoda in Zahoda, umetnosti in znanosti.

NAČINI IN MOŽNOSTI
Njihova imena so enostavna in poetična:
Hanatsubaki (1917), Ume (1918), Yukihime (1919), Ginza (1925), Snow Fairy (1934), Murasaki (1980). Te ekskluzivne kreacije so predvsem olfaktivne ode ženski lepoti.
Shiseidu ženska služi za muzo, zato so vse dišave posvečene in namenjene njej.
Skoraj celo stoletje že Shiseido ustvarja nežne oblike odličnih dišav, ki ne vsebujejo umetnih sestavin, za najbolj pomemben cilj pa služi olfaktivna avtentičnost.
Dišave ntimnosti, ki jih nosite kar najbližje sebi.
Dišave, ki ponovno ustvarijo dragoceno domišljijsko naravo.
Dišave, ki so prvič ustvarjene na Japonskem in temeljijo na konceptih, zgodbah in čustvih, in ne le na sestavinah.
Dišave z navdihom v enostavnih, neposrednih oblikah, brez vljudnosti ali arogance, vendar pa vedno z izrazito vizijo.
Izvirne, originalne dišave, umirjene in intimne, zapuščina starodavnega koncepta wabi-sabi – ki je hkrati estetski in duhovni koncept – posvečen spontani lepoti, lepoti skromnih, neobvezujočih in nekonvencionalnih stvari, ki lahko pozitivno vplivajo na stvarnost.



KARAKUSA: RAZKRITA LEPOTA
Ta čudovita stilizirana arabeska je postala simbol kozmetične hiše Shiseido.
Obiskovalci Japonske so se verjetno že srečali s tem simbolom, ki je tradicionalni motiv na japonskem tekstilu; je nespremenljiv simbol sreče in bogastva.
Karakusa, ki je že v Srednjem veku krasila kraljevske templje, predstavlja cikel življenja in večnosti. Za Japonce je kot  rastlina, ki se ovija sama okoli sebe, najbolj pogostokrat je ta rastlina lotus, krizantema ali potonika.
Ta enigmatični, tradicionalni motiv se je pod vplivom umetnikov iz Tokijske umetniške šole, leta 1915 pojavil v simbolu kozmetične hiše Shiseido. Od takrat naprej se uporablja v marketinške namene in ostaja zaščitni znak blagovne znamke Shiseido.
Karakusa je čudovit izraz bogastva, vitalnosti, prilagodljivosti in klica narave. Pomeni lepoto življenja in pomembnost umetnosti v ustvarjanju. Predstavlja umetniški dialog med Vzhodom in Zahodom (simbol velikokrat najdemo v Art Nouveau arhitekturi in notranji opremi), zato je bila karakusa prva izbira za izražanje ideje žareče lepote. Prav tako odlično namiguje na skrivnostno avro nove dišave Shiseido Ever Bloom.
Da bi spomnil kako pomembna je arabeska za filozofijo japonske blagovne znamke, je umetnik Tom Boontje pred kratkim v Shiseidovi hiši v umetniški soseski Ginza v Tokiju, organiziral razstavo z naslovom The Forest of Karakusa (Gozd Karakuse).

DIŠAVA: DEJANJE POPOLNE UGLAJENOSTI
Na Japonskem izbira dišave in estetsko nanašanje dišave pomenita za čutno izražanje nežnosti in uglajenosti.
Kodo (umetnost uživanja v aromah) je tako mistična ceremonija kot tudi zabavna igra. V japonski kulturi je enako pomemben kot čajna ceremonija ali ikebane (umetnost postavitve cvetja). Med potekom ceremonije se udeleženci potrpežljivo naučijo slišati aromo. Tradicionalno so se obleke in lasje prepojile z dišečimi aromami. Prav ta umetnost služi kot navdih za vse Shiseidove kreacije, vključno z novo dišavo Shiseido Ever Bloom, ki je skrivnostna olfaktivna tančica, ki telo prekrije kot dodatna koža.
Kozmetična hiša Shiseido je polna te tradicije in svojo filozofijo deli tako, da ustvarja odlične dišave, ki so predvsem izkušnja, manifest drznosti in umetniška odločnost. Že od vsega začetka je japonski blagovni znamki uspelo popolno mešanje umetnosti in lepote. Shinzo Fukuhara, sin ustanovitelja in prvega predsednika družbe, je namreč leta 1915 ustanovil oblikovalski oddelek, ki je ustvaril vizualne aspekte različnih stekleničk in številnih oglaševalskih kampanji. Oddelek je prav tako oblikoval znani logotip podjetja, ki predstavlja prepletene veje kamelije. Leta 1919 si je g. Fukuhara zamislil Shiseidovo galerijo, katerega del je muzej moderne umetnosti, drugi pa kreativna ustvarjalnica, ki še danes v srcu soseske Ginza (zgodovinsko središče bl.znamke Shiseido) sprejema obetajoče mlade umetnike. 




 

Instagram objave

Oglejte si objave na Instagramu

Facebook objave

Spremljajte objave na Facebook-u

Kontaktirajte avtorja

isabellastylefashion@gmail.com